dinsdag

Elf studio blush.

hallo allemaal.Een merk waar ik nooit zoveel over heb geschreven maar waar ik wel veel van heb is elf.Elf staat voor eyeslipsface.En een tijd geleden voordat ik begon met bloggen heb ik een aantal keer een grote bestelling geplaatst bij hun.En elf is echt een geweldig merk ik vind niet alles fijn maar een groot gedeelte wel.Waaronder de elf studio blushes.Ik heb ze bijna allebei ik mis er twee maar die heb ik ook allebei gehad.Ik ga ze je vandaag aan jullie laten zien + een review.Kijk je mee?



Zo zien de verpakkingen van de elf studio blushes eruit.Erg strak en netjes en ook kan je de kleur door de verpakking heen kunt zien.Zeker als je er meer hebt kan je ze op die manier gemakkelijker onderscheiden.Maar het ziet er ook weer iets goedkoper uit.Ik had het mooier als het helemaal zwart was.En dan staat er elf op de voorkant.Ik heb het idee dat de verpakking geinspireerd zijn op de verpakkingen van nars.Maar zeker voor de prijs die je betaald ziet de verpakking er al luxe uit.
Je hebt elf studio blushes.En iedere blush kan je ook goed gebruiken als blush kleur behalve deze kleur die heet gotta glow en giddy gold.Dat zijn meer higlighter kleuren.Ik heb gehoord dat gotta glow een dupe zou moeten zijn van de nars albatros highlighter maar geen idee.Deze highlighter is echt prachtig brengt heel fijn aan en het is echt een zachtte poeder.
Dit is de kleur tickled pink.En zoals je ziet heb ik deze kleur al heel vaak gedragen.Ik vind het namelijk een hele fijne kleur voor overdag erg neutraal en geeft net een beetje een gezond blosje op je wangen.En volgens mij gaat deze blush binnenkort ook op.

Twinkle pink is ook een favoriet.Een mooie zacht roze kleur.Het enigste nadeel is is dat hij vrij grove glitter bevat.Maar verder een erg fijne blush.
Dan een blush in de kleur peachy keen.Dit is een mooie neutrale kleur.Met een mooie shimmer erin.Het is een vrij subtiele blush die ook op je wangen een mooie glow geeft.
Fuchsia fushion is een meer felle fuchsia tint.Met een shimer erin.Deze is dus iets feller maar alsnog erg draagbaar.Het is een iets meer apparte kleur.Maar alsnog heel erg mooi!
Pink passion is een matte fel roze kleur.Echt heel erg fel maar ontzettend mooi.En vooral in de zomer draag ik deze kleur erg veel.Hij is wel draagbaar.Het is niet zo dat je gelijk een dot vol roze poeder hebt.Het is iets subtieler maar je kan het gemakkelijk blenden of opbouwen.
Dit is de kleur candid coral.Een mooie zachte coraal tint.Met een subtiele gouden shimmer erin.Echt prachtig deze kleur gebruik ik ook heel erg veel.
De kleur berry merry is een donkerdere tint.Een berry kleurtje zoals de naam al zegt.Met een koele shimmer erin.Deze kleur draag ik graag in de winter want hij is wat donkerder en dat vind ik dan mooier staan.Dus in deze tijd van het jaar draag ik het wat minder vaak.Maar alsnog vind ik hem heel mooi.
En als laatste is dit nog de kleur blushing rose.Ook dit is meer een kleur die ik graag draag in de winter.Deze kleur is meer warm.Maar echt een prachtige blush.
Dit zijn de swatches.Goed gepigmenteerde blushes mooie kleuren en goede kwaliteit en dat voor een goedkoop prijsje.

De twee kleuren die ik niet meer heb zijn giddy gold en mellow mauve.Mellow mauve heb ik opgemaakt.Dat was echt een van mijn favorieten kleuren.En giddy gold was niet echt een kleur die ik zelf zou dragen dus die heb ik aan iemand anders gegeven.

Deze blushes kostten 4 euro per stuk.
Hierbij een link naar de online webshop van elf.http://www.eyeslipsface.nl/

Bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden.
Tot morgen.
Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten