zondag

Black vanilla n"7 eau de toilette for her.

Vandaag ga ik jullie een nieuwe favorieten parfum laten zien.Ik heb nog geen een keer geschreven over parfum terwijl dat wel iets is wat ik elke dag gebruik.Maar simpelweg omdat ik het lastig vind om geuren te beschrijven heb ik het nooit gedaan.Maar vandaag ga ik mijn best doen om de geur toch goed te omschrijven en jullie te vertellen wat ik ervan vind.Laten we maar snel beginnen.
Deze parfum is van een lijn van de kruidvat zelf.Ik vind de verpakking er al best luxe uitzien.Dit is een eau de toilette for her.Ze hebben mannen en vrouwen geuren.Ik laat jullie dus vandaag de black vanilla geur zien maar ze hebben dus ook andere geuren.
de black vanilla geur ruikt dus ook echt naar vanilla.En er zit ook freesia en musk in.Het is een redelijk zware geur.Maar omdat het eau de toilette is word die al snel wat minder zwaar.Wat het dan gemakkelijk maakt om het ook overdag te dragen.Persoonlijk vind ik de geur erg lekker.Al is dit niet een frisse zomerse geur.Ik vind dit iets meer een herfst winter geur.

Het flesje vind ik er erg luxe uitzien.Het doet me denken aan chanel.Het ziet er echt niet goedkoop uit.Mischien is het daar ook wel op geïnspireerd.Er zit een stevige dop op.Dus hij valt er niet gemakkelijk van af.
Op de achterkant van het doosje staat nog dat deze reeks geuren is ontwikkeld door wereldberoemde perfumeurs met ingrediënten van de hoogste kwaliteit.En nog wat andere dingen.Deze lijn bestaat al een langere tijd.En ik vind dat kruidvat hier echt goed aan doet.Het zijn goed betaalbare geuren.Ook wat aparte geuren.En ik vind deze erg lekker ruiken.Ze zijn niet allemaal mijn smaak maar ik zal er zeker nog een paar kopen.Ze hebben dus deze geur met 50 ml.Maar ze hebben ook kleinere flesjes met 15 ml.Die zijn nog goedkoper.En natuurlijk heel handig om mee te nemen on the go.
Dit parfum kost: 8 euro

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en nu ook enthousiast zijn over deze lijn.En nog een fijne dag allemaal. liefs kim

Als je vragen tips of requests hebt,mag je mij altijd mailen naar het emailadres:dutchbeautyblogger01@hotmail.com
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten