zondag

Kruidvat make-up remover & creme.

Het is natuurlijk belangrijk je gezicht goed te reinigen. Ik probeer ook vaak dingen uit om te kijken of het goed werkt.En bij de kruidvat kwam ik een make-up remover & creme tegen, die je kan gebruiken voor je ogen en het gezicht. En je kan dan nog een beetje extra aanbrengen voor een extra verzorgend effect.Zelf gebruik ik vaak een apparte reiniging voor de ogen en een aparte reiniging voor het gezicht.Ik heb het nou ongeveer 2 a 3 weken getest en als reiniging vind ik het een fijn product.Omdat hij ook mild is kan ik het ook gebruiken voor mijn ogen en het irriteert niet. Mijn gezicht voelt ook schoon aan als ik het gebruikt heb en het ziet er ook schoon uit. Er staat op de verpakking dat je een beetje van de creme op een watje moet doen en dan over je gezicht. Maar zelf breng ik het aan met mijn handen, en haal het met lauw water er weer af. Mijn huid voelt wel wat trekkerig aan als ik het gebruikt hebt en dat vind ik wel een nadeel. Dus ik gebruik hierlangs een creme. Ik heb geprobeerd een beetje extra van deze make-up remover & creme op mijn gezicht te gebruiken. Maar dat voelde niet fijn aan. Mijn huid voelde wat trekkerig aan. En het voedde niet voldoende. Er staat op de verpakking dat er 0% alcohol inzit maar als ik bij de ingrediƫnten kijk staat het er gewoon bij. Mijn conclusie is dat ik het een redelijk fijne reiniging vind. Maar het laat mijn huid niet heel zacht achter. Als creme ga ik het niet gebruiken.Maar het is inderdaad wel een milde reiniging. Een goede creme is wel een must have hierbij.
De make-up remover& creme kostte 1.59.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten