woensdag

haar tutorial.


Vandaag ga ik jullie een haar tutorial laten zien die ik de laatste tijd vaak maak.Ik ben niet zo heel goed met haar dus ik maak vaak gemakkelijke tutorials voor on the go.Ik hoop dat jullie het leuk vinden en er iets aan hebben.Laten we maar snel beginnen.

Je kon deze haarstijl ook al zien toen ik laatst een outfit of the day had gemaakt.
















Zoals je ziet is het echt een messie haar stijl.Heel snel gemaakt en het hoeft niet perfect.Het eniste wat ik heb gedaan is al mijn haar naar een kant gedaan.En het dan verdeeld in 3 delen.Dat heb ik strak gevlochten en onderaan met een elastiekje vastgemaakt.Omdat ik het best strak had gevlochten.Maak ik het wat losser om het een beetje uit elkaar te trekken.Ook heb ik hier een daar wat plukjes los zodat het wat rommeliger uitziet.En dan ben je klaar.Dit is hoe ik het vaker maak.Heel gemakkelijk en snel dus.Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er iets aan hebben en tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten