dinsdag

Mijn top 3 online make-up winkels.

Hoi allemaal.Vaak doe ik natuurlijk producten revieuwen.En het komt nogal regelmatig voor dat ik deze producten online koop.Vandaag vertel ik in het kort wat over mijn 3 favorieten online make-up en nagel winkels.Het fijne vaak bij deze online winkels is dat ze veel merken verkopen die je niet zo snel of niet in nederland in de winkels kunt vinden.Kijk je mee?

1.De misslipgloss shop.Zij heeft ook een persoonlijke blog en daarnaast dus een online webshop.Zij verkoopt onder andere ook sleek en barry m en wet n wild en nog veel meer budget merken.Ik vind het altijd al leuk om op haar shop te kijken want het is niet zo duur en vaak ook leuke producten.En ook wel fijn is dat als je boven 25 euro hebt dan is de verzending gratis.Daar zit je al snel en gemakkelijk boven dus dan is het zeker fijn.En als je voor 10 uur besteld heb je het de volgende dag binnen.Hoe handig!Echt super goede service!

2.Dan de webshop alice&jo.Daar heb ik laatst een keer kennis mee gemaakt.En ik vind het echt een geweldige webshop.Ze hebben er heel veel merken sleek bh cosmetics w7 eos real techniques en nog veel meer merken.Het verschild van heel budget naar iets duurder maar alsnog is het allemaal redelijk betaalbaar.Ook bij deze webshop is de verzendkosten heel weinig en de service heel goed.Ik had het pakketje al binnen twee dagen in huis.

3.En als laatste nog de online winkel van enchantra.Ze hebben daar de merken china glaze orly seche vite color club konad en ook nog wat make-up merken zoals sleek en real techniques.En nog veel meer andere nagellak merken.Maar ik kijk vooral altijd naar de nagellakjes want die hebben ze heel erg veel.En ook bij deze webshop is de verzendkosten goedkoop namelijk 5 euro.En als je boven de 40 euro zit dan heb je geen verzendkosten.

Dit zijn dus mijn 3 favorieten online beauty en nagel make-up winkels.Waar ik graag en regelmatig bestel,en waar ze ook goede service hebben.Ik heb nog niet bij veel andere online winkels besteld dus daar kan ik natuurlijk niet over oordelen.
Wat zijn jouw favorieten online webshops? Laat het mij vooral weten,dat zou ik erg leuk vinden ik vind het namelijk erg leuk om weer nieuwe dingen uit te proberen hihi.
Tot morgen
Liefs Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten