donderdag

3 make-up producten waarbij ik niet zonder kan.

3 make-up producten waarbij ik niet zonder kan. Dat was een moeilijke keuze omdat ik het liefst foundation blush oogschaduw highlighter enz. graag gebruik als ik mij opmaak. Maar ik heb toch een top drie kunnen maken. Ik heb gekeken naar de producten die ik pak als ik haast heb.

1. Mascara. Dat is voor mij een must have. Als ik snel de deur uit moet dan pak ik dat. Van mascara worden mijn wimpers goed zwart, wat dikker en langer. Ik heb niet zo veel moeite met mijn wimpers ze zijn vrij lang maar best dun en met mascara krijg ik grotere ogen.

2. Lipstick. Zelf draag ik ontzettend graag lipstick.Als ik snel weg moet en ik toch een kleurtje op mijn lippen wil pak ik dat graag. Vaak zijn dit felle kleuren zoals rood fel roze enz. Dat valt op en geeft gelijk zo veel meer kleur aan mijn gezicht. Neutrale kleuren gebruik ik ook veel maar die gebruik ik sneller als ik een ooglook heb gemaakt.

3. foundation. Ik heb geen last van acne. Maar ik heb best een rode huid,vooral mijn wangen.Daarom gebruik ik bijna altijd een camouflageproduct. Zo kan ik het makkelijk neutraliseren. Dan vind ik het persoonlijk mooier.

Dit was mijn top 3 make-up producten waarbij ik niet zonder kan. Natuurlijk ga ik wel een zonder make-up de deur uit als ik echt geen tijd heb. Maar de producten die ik echt niet kan missen, en ook altijd pak als ik haast heb en snel mijn make-up wil doen dat zijn deze 3.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten