donderdag

Gabrini cosmetics Shine lipgloss.

Hoi allemaal vandaag een review over de Gabrini cosmetics lipgloss. Ik was wel even aan het twijfelen of ik er wel een review over zou schrijven omdat je het merk niet in nederland kan kopen. Ik heb ze namelijk gekocht in turkije. Ik heb thuis nog gekeken en je kan het merk online bestellen maar alleen via England en Turkije.Maar als je naar turkije gaat of iemand kent die daar heen gaat kan je natuurlijk daar ook nog even kijken.Of je kan bijvoorbeeld ook op ebay kijken. Ik heb in nederland geen verkooppunten kunnen vinden.Ik maak er wel een review over omdat ze dat zeker waard zijn.

Ik heb de kleuren 06 en 03 gekocht. De kleuren spraken mij aan. De verpakking zie er redelijk goed uit. Best stevig. En het is fijn dat je de kleur erdoorheen kunt zien. Ik heb voor een felrode en een fuchsia kleur gekozen. Toen ik ze swatchten dacht ik echt woww. Ze zijn echt heel gepigmenteerd.Het zijn soort van lipstick in glos vorm.

Dit is de kleur 06. Wat een mooie rode kleur is. Heel intens. En ze brengen ook lekker zacht aan.Er zit een mooie glans overheen. Maar er zitten geen glittertjes in. Ze nemen redelijk veel product op dus hou daar rekening mee als je ze aanbrengt.




En dit is de kleur 03.Een mooie fuchsia kleur.Ik ben altijd wel into de     felle kleuren en dit is een uitdagende kleur. Ook deze is heel goed gipigmenteerd.Ze blijven redelijk goed zitten. Het glossie effect gaat er na een tijdje af. Maar dan blijf de kleur zitten dan word het eerder matt. Gedurende de dag heb ik het 1 keer bij moeten werken wat niet veel is.





Om ze aan te brengen kan je ook wat product op het kwastje nemen. Zo kan je het makkelijker aanbrengen.Met het kwastje van de lipgloss kan je namelijk niet gemakkelijk lijntjes maken.
                 


De bovenste rode kleur is nummer 06. En de onderste fuchsia kleur is 03. Ik heb ze met een veeg over de hand geveegd en dit is de kleur die die afgeeft echt super goed. Ze geven echt een mooie glossy effect. En ze hebben leuke felle kleuren. Ze hadden ook een paar neutrale kleuren. Ze waren heel goedkoop maar 2.50 per stuk.Ik kan ze je echt aanraden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten