vrijdag

Mijn 5 favorieten lipproducten van dit moment.

Aangezien ik ontzettend fan ben van lipstick en lipgloss, en ik nogal wat favorieten had dacht ik laat ik mijn favorieten lip producten van het moment aan jullie laten zien. Ik wissel vaak af dus mijn favorieten veranderen steeds.
ten eerste mac snob.Een mooie licht roze kleur met een tintje lila.En de lipstick heeft een lekkere vanille geur. Ik gebruik hem echt regelmatig. Nou is mac wel redelijk prijzig. Deze lipstick kost 18.50 en zit in het vastte assortiment. Mac is te koop online in Amsterdam bij de mac pro store, bij de bijenkorf en douglas.
Dan van rituals een lipstick in de kleur cotton candy. Een mooie roze kleur.De lipstick geeft redelijk veel kleur en verzorgd ook goed. En ook de geur bij deze lipstick is super lekker.Ruikt ook naar vanille.
 De essence pure color lipsticks is echt een fijne lijn. Ik heb daar een aantal lipsticks van en de kleur natural beauty springt er echt uit.Een heel mooie neutrale kleur.Hij dekt niet heel veel maar het geeft een beetje een my lips but better idee.Er zit vrij veel glans over deze lipstick. Ze kostten 2.40 en gewoon te koop bij kruidvat of trekpleister.
Elf heeft ook een aantal mooie lipsticks. Dit is een lipstick van de elf 1 euro lijn. Dat houd in dat ze ook maar 1 euro zijn dus.Super goedkoop. En de kwaliteit is echt goed.Dit is de kleur sociable.Een rood roze kleurtje. Hij dekt echt heel goed.En blijft redelijk lang zitten. Elf is te koop bij de webshop. www.eyeslipsface.nl.
En dan als laatste maar zeker niet de minst favoriete lipstick van sleek. Sleek heeft een aantal hele goede producten waaronder deze lipsticks. Ze zijn zacht, maar wel goed gepigmenteerd. De verpakking is lekker klein.Dit is de kleur sheen peaches & cream. Ik koop sleek altijd bij de misslipgloss webshop.




Dit zijn mijn 5 favorieten lipproducten van het moment. Ik zal over een tijdje weer een artikel hierover maken als mijn favorieten veranderd zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten