vrijdag

nail art

Hoi allemaal vandaag weer een nail art artikel.Ik had weer een leuk ideetje wat ik heb uitgevoerd.En ik dacht waarom zou ik het niet in een artikel zetten.Laten we maar snel beginnen.
De producten die ik voor deze nail art gebruikt heb zijn;
De kruidvat nagellak remover.
Essence stempel systeem.
Wattenschijfjes.
maybelline mini colo rama nagellak in berry jam.
essence nagellak in de oude verpakking die heet nude it.
essence special effect topper in night in vegas.
Konad nail art image plate in nummer m30.
En een essence imageplate.



Op de essence imageplate stonden voetstappen van honden en op de konad imageplate stond een schattig hondje met hoed op die heb ik gebruikt.Ik heb de nagellak van essence in de kleur nude it aangebracht op mijn nagels.Met 2 dunne laagjes.Dat heb ik goed laten drogen zodat het tijdens het stempelen niet zal verschuiven.Naarna heb ik de nagellak van maybelline gepakt en die heb ik steeds op de voetjes aangebracht.Daarna met de schraper eroverheen en dan het stempelkussen erop drukken en het aanbrengen op je nagels.Dat heb ik bij alle nagels gedaan behalve op mijn middelvinger.Daar heb ik het hondje aangebracht.dat heb ik ook weer goed laten drogen.En daarna heb ik de nail art special effect topper van essence aangebracht.En dat heb ik ook weer goed laten drogen.Daarna maak ik het stempelkussen schraper en imageplates weer schoon met nagellak remover.En als je eventueel nog knoeit met nagellak langs je nagelriemen kan je dat ook nog schoonmaken.En dan ben je klaar.









Ik hoop dat je jullie het een leuke nail art vonden.
Alvast een fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten