woensdag

oogschaduw basis.

Ken je dat?Als je oogschaduw gebruikt en dat het een tijdje erna in je lijntjes gaat zitten?Een oogschaduw basis is dan het perfecte product wat er voor zal zorgen dat je oogschaduw goed blijft zitten.Oogschaduw basis zorgt er dus voor dat je oogschaduw de hele dag blijft zitten dat het niet in de lijntjes trekt en dat je oogschaduw extra intens word.Zelf gebruik ik al jaren oogschaduw basis en ik merk echt verschil.Ik heb er al een aantal geprobeerd,en vandaag ga ik jullie mijn 2 budget favorieten op het gebied van oogschaduw basis laten zien.


Als eerste de elf eyelid primer deze gebruik ik al een lange tijd.Zeker een jaar,en ik ben er echt gek op.Het prikt niet bij mijn ogen voelt heerlijk zacht aan.Het neutraliseert mijn oogleden een beetje.De oogschaduw blijft goed zitten en het is intenser.Je brengt het aan met de sponsapplicator wat ik zelf ook heel zacht vind aanvoelen.Elf is te koop online bij www.eyeslipsface.nl.
Dit product kost 1 euro.Heel goedkoop dus.
De essence oogschaduw basis is ook zeker een fijn product.Ook deze basis neutraliseert je ogen maar die is net wat donkerder dan van elf.Dus mocht je heel licht van kleur zijn dan zou ik je dit niet aanraden want dan krijg je bruine ogen.Het laat mijn oogschaduw de hele dag zitten en het zorgt ervoor dat mijn oogschaduw intensief is.Ook deze basis heeft een sponsapplicator die erg fijn werkt.Essence is te koop bij de kruidvat.
Dit product kost 2.50 euro.
Aan de bovenkant zie je de oogschaduw basis van essence.Als je die uitsmeert word die wel iets minder dekkend maar als nog laat het een beetje een waas achter.Aan de onderkant zie je de oogschaduw basis van elf die heeft een beetje roze tinten erin.En zeker geschikt voor de lichte huid.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er iets aan gehad hebben.Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten