zaterdag

Een gezonde snack.#1

Hoi allemaal,vandaag heb ik even geen beauty artikel voor jullie maar een gezonde zomer snack tip.In de zomer is het natuurlijk vaak warm en dan vind ik het lekker om een frisse snack te eten.En om het ook nog gezond te houden.Ik zal vaker een artikel maken met daarin 1 tip voor gezonde snack.En ik hoop dat jullie dat leuk vinden en er misschien iets leuks voor jezelf uit kunnen halen.
Oke dit zijn eigenlijk al twee mini snacks maar ik heb van allebei een kleine hoeveelheid genomen.Namelijk aardbeien.En het is gezond maar ook vind ik dit erg lekker omdat er ook sap in zit.En zeker in de zomer moet je goed hydrateren en dan kan dit ook al helpen daarbuiten drink ik natuurlijk nog wel veel water want aardbeien alleen is niet genoeg..En ik pak dit vaak ook omdat het goed vult en het erg lekker is.

En blauwe bessen.Ik denk dat blauwe bessen eigenlijk een soort fruit is wat je vooral kunt kopen in de zomer maar ik heb geen idee.ik eet deze combinatie vaak samen.Als een tussendoortje inplaats van ongezonde dingen zoals chocolade en andere soorten ongezonde dingen.En hoe lekker ik soms ongezonde dingen ook vind maar deze gezonde combinatie vind ik net zo lekker en zorgt er ook voor dat ik geen zin meer heb in ongezonde dingen.Ik zal proberen elke week een gezonde snack tip met jullie te delen.Wat ik ook erg merk als ik gezonden dingen eet is dat mijn huid er erg goed op reageerd.Als ik bijvoorbeeld chocolade eet krijg ik eerder acne dan dat ik dit soort dingen eet.Het is lekker fris en mijn huid ziet er ook beter uit.Ik hoop dat jullie dit alsnog leuk vinden.Het is natuurlijk heel anders dan beauty artikels,maar ik dacht dat jullie het misschien wel leuk zouden vinden en er zelf ook nog iets aan hebben.

Fijn weekend liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten