vrijdag

sleek eye dust.

Hoi allemaal vandaag laat ik jullie de sleek eye dusts laten zien.Het zijn eigenlijk losse oogschaduws die erg intens zijn en vaak ook erg glanzend zijn.Ik breng een pigment altijd aan met een vochtig kwastje zodat het beter op mijn ooglid gaat en zodat ik bijna geen fall out krijg.
Het zijn groote potjes.Ik vind de verpakking echt heel fijn werken met een draaidop,en je ziet het product erdoorheen.Ik vind het er echt niet goedkoop uitzien.
Ik heb de kleur 677 Glory.En dat is een gouden kleur.Ik vind dat de kleur maar naar het koele toegaat maar er zit ook weer een warme tint in.

En ik heb de kleur 687 Inferno.En dat is een rode coper kleur een apparte kleur maar wel ontzettend mooi.Het is een warme kleur.
Hier zie dus de binnenkant er zitten gaatjes in de container waar het product uitkomt.Dus er zit wel een beschermend plastic iets boven de losse oogschaduw zodat het wat gemakkelijk werkt.Je krijgt ook ontzettend veel voor je geld namelijk 6.5 gram.
Hier heb ik de kleuren geswatcht en wowww ze zijn echt prachtig.Ze zijn wel best shimmery maar daar ben ik juist dol op.De pigmentatie is ontzettend goed.Ze brengen fijn en zacht aan.En blijven goed zitten als ik er een oogschaduw basis onder gebruik.Wel breng ik ze dus met een vochtig kwastje aan omdat ik anders een beetje fall out heb wat best normaal is met losse oogschaduw.Ik ben echt fan ze zijn niet zo duur de kwaliteit is goed en je kan kiezen uit ontzettend veel kleuren.En ik ga er zeker nog meer kopen.

Ik heb deze pigments gekocht voor voor 4.60 bij alice&jo maar soms hebben ze daar ook nog korting dus het is zeker de moeite waard om daar ook eens te kijken.

Bedankt voor het lezen,en een heel fijn weekend allemaal.
Liefs kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten