zondag

Mijn favorieten p2 producten.

Hoi allemaal,vandaag laat ik jullie mijn favorieten p2 producten zien.Zelf woon ik best dicht bij de grens en dus is het gemakkelijk voor mij om even naar de dm te gaan.Ten eerste is p2 een heel goedkoop merk,je kan het vergelijken met catrice en essence.Ze hebben heel veel producten en komen ook bijna elke maand met een limited edition uit.Het is dus niet te koop in nederland maar wel in duitsland.Kijk je mee naar mijn favorieten?
Laat ik beginnen bij deze foundations.Dit zijn echt samen met catrice mijn favorieten budget foundations.Je hebt matte foundation en iliuminating foundations.En de laatste die je ziet de 24 hours perfect stay die is er inmiddels al uit.Maar de foundations brengen fijn aan hebben een mooie medium dekking.En ze zien er heel natuurlijk uit.Ze hebben een aantal verschillende kleuren van heel licht naar iets donkerder.Dus je kunt er zeker terecht met een licht huid.Ook is de verpakking erg mooi ze zitten in een glazen flesje met pompje dus het werkt ook nog eens hygienisch.Ze kosten ongeveer 5 a 6 euro.
Dan deze highlighter ik heb hier al een keer een apparte revieuw over geschreven,maar hij is echt ontzettend mooi.Het zijn dupes van de mac extra demension skin finishes.Het patroontje lijkt erop in ieders geval op.De pigmentatie is redelijk goed het geeft een ontzettend mooie natuurlijke glans.En de poeder voelt lekker zacht aan.Ik pak deze highlighter er erg vaak bij want de kleur is gewoon prachtig een mooie gouden higlighter met ook weer iets roze erin.Ze hadden ook een witte kleur maar die vind ik persoonlijk minder mooi.Deze kosten ongeveer 4 euro.
Dan deze eye dream oogschaduws.Dat zijn gebakken oogschaduws.En er zitten een paar kleuren gemengd in een doosje.De pigmentatie is heel erg goed mooie shimmery kleuren.Ze brengen gemakkelijk aan zonder fall out en met een oogschaduw basis blijven ze de hele dag zitten.Ik heb hier een paar neutrale kleuren laten zien maar ze hebben ook groen blauw en dat soorten kleuren.Deze kosten maar 3 euro per stuk.
Dan als laatste nog de pure colour lipsticks.P2 heeft meerdere lipstick lijnen maar dit is echt mijn favorieten lijn.Ze zijn erg goed gepigmenteerd voelen zacht aan en blijven redelijk goed zitten.Wel moet je ze gedurende de dag even bijkleuren maar dat maakt mij niet zo heel veel uit,want je hebt ook veel kleuren.Ik heb wat roze rode neutrale paarse en peachy kleurtjes en ik vind ze echt heel fijn en pak ze er ook regelmatig bij.De geur spreekt mij niet zo erg aan maar goed.De huls vind ik trouwens ook erg mooi.Deze lipsticks kosten tussen de 2 en de 3 euro.Erg budget dus.

Dit zijn mijn favorieten.Wat zijn jouw favorieten?Laat het vooral weten.
Bedankt voor het lezen en nog een fijne zondag.
Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten