woensdag

Seche vite.

Zelf ben ik niet iemand die echt geloofd in top coat.Ik heb er verschillende geprobeerd,maar ik heb niet het idee dat mijn nagellak er langer op blijft zitten.Of dat mijn nagels een mooie glans hebben enzovoort.Maar ik heb wat revieuws opgezocht over de seche vite top coat en die heb nu een tijdje uitgeprobeerd.
Zo ziet het flesje eruit.Op de achterkant staat nog een een waarschuwing waarbij je het niet mag gebruiken erg goed dat ze dat doen.Er zit 14 ml in het flesje wat best veel is.Natuurlijk betaal je er ook best veel voor.Maar dit was wel een van de populairste top coat waar ik iedereen over hoorden praten.Dus wilden ik het natuurlijk ook proberen.
Het is een dry fast top coat dus hij zou dus snel op moeten drogen.En dat doet hij ook echt binnen enkele minuten zijn al mijn nagels helemaal droog.Ook geeft deze top coat een mooi glossy en shine effect op je nagels en daar ben ik zelf echt dol op.Dus dat vind ik echt heel fijn.De top coat zorgt er voor dat mijn nagellak iets langer blijft zitten maar ik merk niet dat hij het 3 dagen langer uithoud met deze top coat.Misschien ligt het er ook aan dat ik slappe nagels heb.Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik vaak na een paar dagen mijn nagellak er weer afhaal dus mij maakt het niet zo veel uit dat het niet super lang erop blijft zitten.Ik vind deze top coat vooral erg fijn omdat hij snel droogt en een super mooi glossy effect geeft.Ik kan je deze top coat zeker aanraden om die redenen.Maar ik vind dus niet echt dat hierdoor mijn nagellak veel langer blijft zitten.

Deze top coat kost ongeveer. 8 euro.
En ik heb deze besteld bij de enchantra online shop.

Als je vragen tips of requests heb mag je mij altijd mailen naar dutchbeautyblogger01@hotmail.com
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.
Tot morgen liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten