zaterdag

Sleek blush Antique.

Hoi allemaal vandaag laat ik jullie een blush van sleek zien in de kleur Antique.Deze blush komt uit een limited edition namelijk de vitage romance collectie.Deze collectie is al een tijdje uit maar ik heb de blush pas ongeveer een week geleden gekocht.Ik heb al vaker wat geschreven over de sleek blushes en vandaag ga ik jullie dus deze blush laten zien.
Deze blush sprak mij aan omdat de kleur anders is dan alle blushes die ik al heb.Het is namelijk een taupe achtige neutrale kleur.Met een koele shimmer erin.Op de site waar ik deze blush besteld heb zag de kleur er trouwens veel anders uit.Dus een tip is om dan bijvoorbeeld op google nog even de blush op te zoeken daar heb je vaak wat betere foto's zodat je een beter beeld krijgt van hoe de blush eruit ziet.
Als ik de blush swatch voelt hij erg zacht aan.Wel vind ik dat deze blush iets minder pigment afgeeft dan mijn andere blushes van sleek.De shimmers zijn best wel grof .Maar op de wangen is het iets minder dan als je zo naar het product kijkt.Ik kan gemakkelijk de kleur aanbrengen en blenden.En de blush is ook gemakkelijk op te bouwen.De kleur vind ik erg appart maar toch ook weer heel mooi.Hij geeft een mooie schaduw aan het gezicht en dat vind ik zelf een mooi effect.Ik ben blij dat ik de blush toch gekocht heb nu hij nog te koop is.Het is niet een blush die ik iedere dag zou dragen omdat ik het best een moeilijk te dragen kleur vind en er best veel shimmers inzitten.Maar hij is zeker mooi en de blush zal zeker vaker gedragen worden.

Ik heb deze blush gekocht bij enchantra voor maar 4 euro in de sale normaal kostten zo ongeveer 6 euro.

Fijn weekend iedereen!! 

Als je vragen tips of requests hebt mag je mij altijd mailen naar dutchbeautyblogger01@hotmail.com
Of een reactie achterlaten bij dit artikel.
Liefs Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten